Wednesday, May 21, 2008

California 0.5

Assumption:
∞ - is a state of mind

3 comments:

Anonymous said...

banalne do rozwiazania dla chemika :-)

socool said...

Nie mam co do tego najmniejszych wątpliwosci :-) tak sobie myslalem wlasnie czy istnieje jakis alternatywny zapis w jezyku chemicznym? Hmmm

socool said...

W ramach podsumowania tego okresu mogę powiedziec, ze polubiłem tą część świata i się wcale z nią już tak za bary nie biorę. Mam tu swoich znajomych, swoje sciezki i projekty w biurze. Mam swoje miejsca na mieście, Ocean, usmiechy bliskich, naszee Mosty i nocne spacery po Fillmore i plazy pod Alcatrazem. Mam takze transoceaniczne smsy i codzienne zycie, do którego juz przywykłem.
Są takze problemy, ale któz ich nie ma? Pozdrawiam G (nie złość się*), Beatę (nie martw się) i Ewę (czekam na Cię).
* Cały czas dorastamy do życia (w nowych realiach).