Saturday, June 14, 2008

Technikalia - Piątek 13 stego

Cos dla umyslu...



Zobacz co z tego goscia wyroslo -czyli zdalem egzamin konczacy kurs na UC Berkeley. Na tym samym UC Berkeley, na ktorym co roku poszerzaja Hall of Fame zacnych uczelnianych Noblistów. Beata - miejsce czeka takze i na Ciebie - dasz radę, wiemy to!

Cos dla zmyslów...



Czyli stalem sie posiadaczem swojego pierwszego w zyciu BMW! (pozdr dla G i WP - wiele milosci!)

Ale tego dnia tak naprawdę najbardziej dumny bylem z Niej!

pozdrawiam Was robaczki.

10 comments:

Anonymous said...

Gratluję zdania egzaminu (pomimo, że nie łapie co to egzam...) co do BMW będzie takie jak na focie?bo też jakoś nie łapie. . .

TW G. said...

Fiu, fiu:)))
Podwójne gratulacje:)
Podoba mi się ta pojemnośc, może jeszcze uda mi się Ciebie zobaczyc w jednym kawałku;)
Ciekawe co WP powie??

Anonymous said...

Gratuluję...
bardzo się cieszę Mr.Pi..

:* EjD.

socool said...

:-) Dziękuję Wszystkim. Aktualnie Cute Lady stoi pod domem, w którym nie byłem od 3 dni, więc nie miałem okazji się z nią podotykać. Co do jednego kawałka wolę, żeby tak było jak jest ;-) Buziaksy. Mam nadzije na jakiegos road tripa z Trampkiem w duecie ;-*

Anonymous said...

No to kiedy zabierasz mnie na przejazdzke ?

Pozdrawiam, Beata
Ps. Skonczylam pisac listy hurraaaaa!!!!!!

Anonymous said...

SLZ, z radoscia witamy w klubie!!!
F650 to napraaaawde gut wybór na pierwsze moto.
Pozwole sobie na kilka zdan w temacie od „starszego” jeźdźca- zacznijmy od matematyki:
- 2 kółka to wiecej niż 4 ;) – a jednak!
- 2 kółka wymagają 4-krotnie większej koncentracji niż 4, by się rozkoszowac nastepnym punktem:
- 2 kółka dają wreszcie przynajmniej 16-krotnie większą frajdę niż 4...
- jak łykniesz bakcyla 2 kółek z silnikiem między nimi to wpadłeś przynajmniej na 32 lata wspaniałej przygody...
(Zakochani bez pamięci emerytowani jezdźcy mają taki oto sposób na odmawiające posluszenstwa stawy- przesiadka na „zaprzęg” – a w koszu wnuki :)
No, ale do tego etapu jeszcze nam troche brakuje na szczescie.)
Ja teraz brykam na Klaczce codziennie jak się da i coraz bardziej doceniam te wyjątkowe chwile spedzone 2 kółkach- czego i Tobie życzę obydwoma gaźźźźźźźźźźnikami!(japońskimi) ;)
ps. ciekawe, na którym kontynencie odbędziemy pierwszą wspólną przejazdzke...?
arulio WP

socool said...

When I pass my M1 class exam Beata :-) means soon!!!!!!! (I hope so)

Anonymous said...

Congratulations !!!
Beata

Anonymous said...

Ja juz troszke pojezdzilam moim nowym Eclipse :-)

Anonymous said...

mozemy robic sobie dwu i czterokołowe kalifornijskie przejazdzki ;-)